Szex az őskorban és az ókorban | SexyElephant.hu

Lépjen be hűségprogramunkba kedvezmények, előnyök szerzéséhez!

0
Kosár
Az Ön kosara még nem tartalmaz semmilyen izgalmat.

Nem kár? Ha tanácsra van szüksége, vegye igénybe a tanácsadónkat
, vagy hívjon minket közvetlenül a +36 1 445 1284 számon.

Szállítási költség
Packeta – személyes átvétel
1 000 Ft
PACKETA.HU – Házhozszállítás
1 300 Ft
GLS MAGYARORSZÁGON
1 500 Ft
Magyar Posta – Házhozszállítás
2 000 Ft
Személyes átvétel – minibolt Danubia bk. Pozsony
Ingyenes

Ingyenes szállítás ha 20 000 Ft felett vásárol.

Menü
Menü

Szex az őskorban és az ókorban

04. 06. 2014 6 perc olvasás Egyebek

Az őskortól az ókorig… Hogyan nézett ki a szex ősi őseink idejében? Más volt, mint ma?

Őstörténet és őstörténet

Valójában nem sokat tudunk. Például tudjuk, hogy az a kromagnoni ember, aki Eurázsiát időszámításunk előtt 30 000 és 10 000 között lakta, fizikailag nagyon hasonlított ránk, és az agya is hasonló volt a miénkhez.
Bár a világ minden táján találunk szexuális aktusokat ábrázoló rajzokat és ábrázolásokat, nem lehet teljes mértékben kijelenteni, hogy így vagy úgy csinálták, vagy hogy tetszett nekik.

Először is, nincs sok más anyagunk, amellyel összehasonlíthatnánk ezeket a maradványokat, másodszor pedig több száz különböző értelmezése létezik ennek a meglévő bizonyítéknak. Mindenképpen szeretkezniük kellett, mert különben nem lennénk itt. A rajzoknak lehet vallási szerepük, kulturális elemeket szolgálhatnak stb.
De úgy tűnik, a szex kezdettől fogva fontos volt őseink számára.

„Szeretsz engem, Napmancs?” – kérdezte a bőrharcos, és közelebb lépett társához. A nő felsóhajtott, és a szemébe nézett. – Attól függ, jobb vagy-e ennél – mondta, és kihúzott egy tökéletesen kisimított csontot a szőrme alól.

Az őskori rajzok ábrázolják az állatokkal való szexuális érintkezést és más szexuális gyakorlatokat, de nem lehet eldönteni, hogy az emberek valóban ezt tették-e, vagy az a vágy kifejezése volt-e, hogy az általuk vadászott állatok erejét megszerezzék – ez a kannibalizmushoz hasonló elv, ahol az áldozat erői a testrészek elfogyasztásával jutnak el a határhoz.

A festmények inkább a szexuális mágia ábrázolásait ábrázolják, hasonlóan egy állatbőrt viselő sámánhoz, aki a társadalomban betöltött hivatalának jelképe. A törzs totemállatával hozták kapcsolatba (a totemállat nem vadászhat a törzsre, szentnek tartja és egyesíti vele erejét, ugyanakkor tartalékolja magát más törzsekkel szemben).

Egy zsiráfot, orrszarvút vagy elefántot viselő férfi képeit találták Észak-Afrikában, és ezek fizikailag szinte lehetetlenek. Része lehet a rituáléknak, és szimbóluma annak, hogy az ember képes megszelídíteni és legyőzni ezeket az állatokat a csatában.

A vadászat előtti esti erőrituálé nem csak a tűz körüli táncolásból és fejszével a kézben üvöltözésből állt. Mivel a harcosokat megfelelően fel kellett tölteni és bátorítani kellett, egy szenvedéllyel teli éjszakát töltöttek feleségükkel. Olyannal tudták ellátni őket, amivel a sámánnak nem volt sem megfelelő neme, sem tapasztalata.

A festmények mellett Vénusz kultusza is közismert. Különböző anyagokból készült kis szobrocskákról van szó, amelyek egy női testet – vagy annak főbb vonásait, azaz a mellet, a hasat és a csípőt ábrázolják. A Vénusz (valószínűleg a leghíresebb Věstonická hazánkban) a termékenység szimbóluma, és termékenységi varázslatként használták. A kívánt hatás elérése érdekében hordhatók a nyakban, vagy ágyba helyezhetők. Európa-szerte találták őket, Oroszországtól Franciaországig. Gyakran nincs arcuk vagy lábuk, és a hangsúly főleg a női vonásokon van.

A barlangi festészet másik formája a tájképfestészet, amely főleg Angliából ismert. A feladat általában ugyanaz – hatalmas falloszok vagy megfelelő hímek képei. A történelem előtti emberek élete nagyon rövid volt , ezért nagyon fontos volt a szaporodás.

Amikor Kr.e. 600 körül a mezőgazdaság terjeszkedett, az Anyaistennő kultusza véglegesen meghonosodott. Nemcsak a nők, mint gyermekszülők szimbolikájához kapcsolták, hanem azzal az országgal is, amelyből a megélhetést biztosító növények nőttek. Megjelentek az oltárképek, amelyek az anyaistennőt ábrázolták, embert, állatot és termést egyaránt termelve.

A szexuális gyakorlatok természete sokkal világosabbá vált az írott szó megjelenésével, és ezáltal tartósabb feljegyzések készítésének képességével – különösen az ókori Görögországban és Rómában.

Ősi szex

A görögök színes mitológiájában megtalálhatók a nimfákat és szüzeket elcsábító lovak, valamint az Erotus, aki nyílvesszőket lő fiatal férfiakra és nőkre.
Az ókori Róma kifinomult és dekadens társadalmában az uralkodó osztály a szexuális élmények és dimenziók hihetetlen skáláját élvezte. És sok szexuális hajlam – különösen a császároké – hírhedt.

A férfiak és a nők az ókorban nagyon eltérő életet éltek. A nőknek nem voltak jogaik, és a férfiak uralták őket, a ház külön részében tartották őket, és csak gyermekes anyáknak tekintették őket . Míg a férfiaknak szeretői és ágyasai voltak, és nem válhattak el házasságtörés miatt. Ellenkezőleg, ha a felesége csinált valami hasonlót, az óriási felhajtás volt.

A szexhez való hozzáállás nagyon liberális volt Rómában, legalábbis a felső osztályban – ma azt mondanám, hogy a felső tízezer. Gazdag nőkhöz is jelentkeztek azzal a feltétellel, hogy nem mennek ki a nyilvánosság elé. Néhányuknak, például Claudio Messalin császár hírhedt feleségének, több tucat szexuális partnerük volt.

A bor szó szerint ömlött az asztalokról. A szolgák hoztak még finomságokat, és talán egyetlen köntös sem maradt tiszta. Közben néha evett vagy innivalót végzett. De az éjszaka még csak most kezdődött, és a római orgiák ritkán értek véget étellel-itallal.

Említést érdemel a prostitúció. Görögországban a közönséges, pénzért szolgáltatásokat kínáló prostituáltakon kívül akadtak hivatásos társak, azaz heterek is. Tanultak, műveltek és inkább ajándékot kaptak, mint pénzt. Bár néhányan a szolgáltatásaik mellett szexet is kínáltak (és leginkább az anális közösüléshez ragaszkodtak a fogamzásgátlás egyik formájához), voltak, akik csak gazdag és befolyásos ügyfeleik barátai voltak.

Prostituáltak és prostituáltak voltak Rómában. Azok számára álltak rendelkezésre, akik változást szerettek volna rendszeres párkapcsolati életükben, vagy különleges szolgáltatások iránt érdeklődtek.
A fővárosokban „vörös negyedek“ is voltak, és a mai napig például pompei látogatói láthatnak szexuális domborműveket a házak falain.

„Üdvözöljük az örömök házában, kedves szenátorok” – köszöntötte őket egy mézédes hang, amikor mindketten átléptek az ajtón. A gyönyörű barna, akit követtek, aki egy ősi reklám szavait nyomta eléjük, megfordult és elmosolyodott. Egy pillanat alatt több, azonos nemű kecses test csatlakozott hozzá. Kész volt teljesíteni a szenátoroknak azokat a kívánságokat is, amelyeket nem tettek.

Ősi marketing:

A szerelem papnőinek eredeti módjai voltak, hogy felkeltsék a vásárlók figyelmét. Például olyan szandálokat találtak, amelyeken a „kövess engem” üzenet bélyegzett, miközben a homokban sétáltak.

Mindkét kultúra élvezhette az erotikus művészetet. A vázákat szexjelenetek motívumai díszítették, a kanapékat és székeket fallosz alakú fogantyúkkal vagy lábakkal készítették. A rómaiak szinte ugyanazokat a gyakorlatokat alkalmazták, mint a görögök, de volt néhány bevett szokásuk. Például nem tartották természetesnek, hogy egy nő „csúcson“ legyen, amikor szeretkezik. Ennek ellenére rengeteg kép volt, amelyek ezeket a „tiltott“ pozíciókat ábrázolták.

A római szexualitás tartalmazott néhány meglehetősen kegyetlen elemet, amelyeket Görögországban nem találunk. Például a római játékokban gyakran női foglyokat használtak ketrecekben, akiket egy állat erőszakolt meg. És bár a vérfertőzést bűncselekménynek tekintették, sok uralkodón keresztülment – Caligula a három nővérével, Nero pedig az anyjával aludt.

A római szexualitást rendszeresen összekapcsolják orgiákkal és hasonló tömegrendezvényekkel. Ez az ételt, italt és szexet magában foglaló vad utazás az ecstasy-kultuszokhoz kapcsolódó rituális lakomával kezdődik. Bakchosszal, a bor istenével hozták kapcsolatba őket, de a vallási jelentősége hamarosan eltűnt.

Az ókori Görögországban és széttagolt világában a maszturbációt egészséges módszernek tartották a feszültség oldására. Az olajfából készült, bőrrel bevont vibrátor (olisbos) nagyon népszerű eszköz és az ember helyettesítője volt.

Tekintettel a nők státuszára ebben a társadalomban, meglepődhetünk, amikor megtudjuk, hogy a leghíresebb szexuális kézikönyvet (i.e. 2. századból) egy nő, Philane of Samos írta. Bár csak töredékek maradtak fenn, úgy tűnik, hogy a leszbikus szerelemről szóló anyagokat is tartalmazta. A római korból nem maradt fenn ilyen jellegű könyv, bár kétségtelen, hogy az írások léteztek.

Homoszexualitás

Tekintettel az ókori polgárok szexuális viselkedésének spektrumára, a homoszexualitás kérdése sem maradhat el. Görögországban ez egy nagyon kifinomult társadalmi rituálét foglalt magában, különösen idősebb férfiak és fiatal férfiak körében. Az idősebbtől azt várták, hogy tanítsa a fiatalabbat, védje meg, és mutassa meg neki, hogyan élhet túl a világban, míg a fiatalabb egyén feladata mentorának szexuális étvágyának kielégítése volt.

Ugyanez igaz volt a leszbikus szerelemre is . A leghíresebb Sapfó , melynek szülőszigete, Leszbosz adta a tájolás nevét. Mindkét irányultság – mind a homoszexualitás, mind a biszexualitás – elfogadott volt Rómában. Sok császár élvezte a biszexuális kapcsolatokat. Julius Caesar ellenségei például „minden nő férjének és minden férfi feleségének” nevezték.

„Természetesen jogod van egy utolsó kívánsághoz és mindenhez, ami körülötte van.” „Ahogy kell?” A filozófus vállat vont. „Valakinek jó vacsorára van szüksége, valaki az utolsó pillanatig akarja magát kényeztetni fiatal szeretőjével. Rajtad múlik, Szókratész.“

(szabad parafrázis a Platonic Dialogues-ból)

Kika elefánt tippek és trükkök:

  • Játssz ősi prostituáltként és vásárlójaként.
  • Próbáld otthon egy őskori barlanghoz igazítani a hálószobát, és csak néhány ruhadarabbal élvezd a vad szexet – akkor csak ágyékkötőt viseltek, sokszor nem.

Bónuszként kikapcsolhatja a fűtést, és csak állati szex mellett melegíthet. De mindent mértékkel, nehogy pl az influenzával szedd.

  • Játssz a rituális felkészüléshez a vadászatra. Egyikőtök az állatkultusz papja, másikuk az első éles expedíciójára váró vadász. Mivel azonban mindannyian ellenkező neműek, a rituálé igazán alapos lesz…

Tetszett a cikk? Megosztás barátokkal

Egyéb cikkeink

Felfedezzük a legjobb termékeket, amelyeket magunk tesztelünk, a szó szoros értelmében!

1 399 saját videó
Kamila, Verča és Dominika
a szex világába kalauzolja el Önt

1 399 saját videó
Kamila, Verča és Dominika
a szex világába kalauzolja el Önt

42 221 felhasználói véleménye
Történetek ezrei az Ön inspirációjáért

42 221 véleménye
Ezernyi valós történet

2 190 gondosan kiválasztott termék
Kizárólag azok, amelyeket mi magunk is használunk

2 190 kiválasztott játék
Amit mi magunk is használunk