Tudjuk, hogy az áruk reklamációja vagy a szerződéstől való elállás nem mindig egyszerű, ezért mindent megteszünk, hogy ezt a lehető legkellemesebbé és legkönnyebbé tegyük az Ön számára.
Mit kell tennie?
Hogyan álljon el a szerződéstől (nem kicsomagolt áru visszaküldése)
Hogyan reklamálható az áru
Hogyan küldje el nekünk az árut
Szerződéstől való elállás – 90 napon belül (120 nap törzsvásárlóknak)
Vásárolt valakinek egy nem megfelelő ajándékot, vagy miután megkapta a csomagot, rájött, hogy nem szeretné a terméket, vagy nem teljesen felel meg az elvárásainak? Semmi baj. Most van 90 napja arra, hogy tudassa velünk, meggondolta magát a vásárlással kapcsolatban. Ha már vásárolt nálunk a múltban, és be volt jelentkezve a felhasználói fiókjába, amikor a megrendelését befejezte, akkor 120 napja van arra, hogy meggondolja magát. Mindössze annyit kell tennie, hogy e-mailben közli velünk, el kíván állni a szerződéstől, csatol egy fényképet a nem kicsomagolt áruról, majd az árut 14 napon belül visszaküldi nekünk. Amint megkapjuk a nem kívánt megrendelését, elküldjük Önnek a pénzt.
Ha el akar állni a szerződéstől, kérjük, ne nyissa fel a lepecsételt árut. Ha a pecsételő matrica sérült, esetleg lekerült a csomagolás a dobozról, nem tudjuk visszavenni az ilyen árut. Szeretnénk mindenkinek eleget tenni, de a szexuális játékok jogilag az áruk különleges kategóriájába tartoznak, ezért ha a dobozon lévő pecsét sérült, nem lehet elállni az adásvételi szerződéstől. A fehérnemű ugyanolyan kategóriába tartozik, mint a szexuális játékok. Ezért kérjük, ne próbálja fel őket csupasz bőrön. Ha nem biztos benne, hogy meg akarja tartani a fehérneműt, ne vágja le a címkéket, és ne távolítsa el a védőfóliát. Amennyiben a fehérnemű szennyezett, sajnos nem tudjuk visszavenni.
- Sajnos a harisnyanadrágokat, beleértve a catsuitokat és a hálós ruhákat is, nem tudjuk visszavenni a felpróbálás után, mivel ez az anyag nyúlik, és nem tér vissza az eredeti állapotába. Ez egy nagyon kényes anyag.
Köszönjük szépen a megértését.
Reklamáció
Minimalizáljuk a reklamáció kockázatát azáltal, hogy kizárólag bevált és megbízható termékeket forgalmazunk. Mégis, időnként előfordul egy-egy reklamáció. Ha tehát olyan terméket kap, amely nem működik, vagy idővel olyan hibát fedez fel benne, amely nem a normál elhasználódásból adódik, mindenképpen értesítsen minket, és mi mindent megteszünk, hogy a reklamációt az Ön megelégedésére oldjuk meg.
Küldjön nekünk e-mailt, és megbeszéljük a következő lépéseket. A törvény szerint 30 napunk van arra, hogy lezárjuk a reklamációt, azonban mindig igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani a reklamációkat.
Mi soha nem burkolózunk hallgatásba, és szívesen megbeszéljük Önnel az egyes lépéseket.
Az áru visszaküldése cégünkhöz
A csomag visszaküldése az Elefántok kezébe egyszerű. Bármelyik szállítót választhatja, de mi a Z-Point Csomagküldő szolgálatot ajánljuk, amely a legkényelmesebb és leggyorsabb.
Kérjük, hogy csatoljon tájékoztatást a csomagjához (elég kézzel írva egy papírlapra) arról, hogy reklamálni akarja az árut vagy el szeretne állni a vásárlástól. Adja meg elérhetőségét (telefon vagy e-mail), bankszámlaszámát (a pénz visszatérítéséhez) és a kívánt szállítót. Ha kéznél van a számla, akkor csatolhat egy másolatot róla, ha nincs, akkor sincs semmi gond. :)
Ha szeretne elállni a szerződéstől, a terméknek az eredeti csomagolásban kell lennie, sértetlen pecséttel. Ha reklamálni szeretné a terméket, nincs szükségünk az eredeti csomagolásra.
1. Z-Point Csomagküldő – AJÁNLJUK
A legegyszerűbb, ha a Packetán keresztül (800 Packeta.hu fiók küldi vissza nekünk az árut. Írjon nekünk egy e-mailt, küldünk egy címkét, vagy az átvevőhelyen adja meg a kódot, amelyet megkap tőlünk és a fiók dolgozója kinyomtatja a címkét Ön helyett. Tehát a Packeta fiókban nem kell fizetnie semmit.
2. A GLS futár átveszi Öntől a csomagot (az otthonában, a munkahelyén…)
Írjon nekünk e-mailt a hello@sexyelephant.hu email címre, szívesen megrendeljük Önnek a GLS futárt. Elegendő, ha megírja nekünk a teljes címet, a telefonszámot és az elszállítás kívánt napját. A GLS 9-17 óra közötti időtartamot garantál. Bár a futár nem telefonál előtte, de informálni fogja Önt az átvétel hozzávetőleges időpontjáról SMS üzenetben. Legyen a szállítási címen ebben az időpontban. A futár felragasztja a címkét a dobozra és Önnek nincs semmilyen további teendője.
A reklamáció költségeinek megtérítése
Ha a csomagot saját maga küldi el (javasoljuk, hogy inkább Packeta vagy GLS futárszolgálatot vegyen igénybe, lásd fentebb), akkor az áru jellegére való tekintettel ésszerű összegben szívesen megtérítjük Önnek a reklamációval kapcsolatos költségeket. Jogosnak kell lennie a reklamációnak (nem hibás használat által okozott stb.). Miután elküldte az árut, kérjük, küldje el nekünk e-mailben vagy postai úton a szükséges szállítási költségek visszatérítésére vonatkozó kérelmét, és kérjük, nyújtsa be a költségeket igazoló bizonylatot (szkennelt vagy lefényképezett feladóvevény, szállítólevél stb.).
Nem mindig tudunk eleget tenni
Bár mindenkinek szeretnénk eleget tenni, ez nem mindig lehetséges. Előfordulhat, hogy a GLS futár nem az Ön által preferált időpontban (más útvonalon jár) vagy napon (nem tud eljönni, meghibásodik az autója…) érkezik, előfordulhat, hogy nincs raktáron a termék egy gyors cserére (bár általában van), egy hibás termék cseréje egy teljesen más típusú termékre nem mindig lehetséges (de általában igen). Ennek ellenére mindent megteszünk, hogy gyorsan új terméket kapjon. :)
A reklamáció kellemetlen az ügyfél számára. Mindent megteszünk, hogy gyorsan és az Ön számára a lehető legkényelmesebben intézzük el..
Adam
a SexyElephant.hu tulajdonosa