Tudjuk, hogy az áruk reklamációja vagy a szerződéstől való elállás nem mindig egyszerű, ezért mindent megteszünk, hogy ezt a lehető legkellemesebbé és legkönnyebbé tegyük az Ön számára.
Mit kell tennie?
Hogyan álljon el a szerződéstől (nem kicsomagolt áru visszaküldése)
Hogyan reklamálható az áru
Hogyan küldje el nekünk az árut
Szerződéstől való elállás – 90 napon belül (120 nap törzsvásárlóknak)
Vásárolt valakinek egy nem megfelelő ajándékot, vagy miután megkapta a csomagot, rájött, hogy nem szeretné a terméket, vagy nem teljesen felel meg az elvárásainak? Semmi baj. Most van 90 napja arra, hogy tudassa velünk, meggondolta magát a vásárlással kapcsolatban. Ha már vásárolt nálunk a múltban, és be volt jelentkezve a felhasználói fiókjába, amikor a megrendelését befejezte, akkor 120 napja van arra, hogy meggondolja magát. Mindössze annyit kell tennie, hogy e-mailben közli velünk, el kíván állni a szerződéstől, csatol egy fényképet a nem kicsomagolt áruról, majd az árut 14 napon belül visszaküldi nekünk. Amint megkapjuk a nem kívánt megrendelését, elküldjük Önnek a pénzt.
Ha el akar állni a szerződéstől, kérjük, ne nyissa fel a lepecsételt árut. Ha a pecsételő matrica sérült, esetleg lekerült a csomagolás a dobozról, nem tudjuk visszavenni az ilyen árut. Szeretnénk mindenkinek eleget tenni, de a szexuális játékok jogilag az áruk különleges kategóriájába tartoznak, ezért ha a dobozon lévő pecsét sérült, nem lehet elállni az adásvételi szerződéstől. A fehérnemű ugyanolyan kategóriába tartozik, mint a szexuális játékok. Ezért kérjük, ne próbálja fel őket csupasz bőrön. Ha nem biztos benne, hogy meg akarja tartani a fehérneműt, ne vágja le a címkéket, és ne távolítsa el a védőfóliát. Amennyiben a fehérnemű szennyezett, sajnos nem tudjuk visszavenni.
- Sajnos a harisnyanadrágokat, beleértve a catsuitokat és a hálós ruhákat is, nem tudjuk visszavenni a felpróbálás után, mivel ez az anyag nyúlik, és nem tér vissza az eredeti állapotába. Ez egy nagyon kényes anyag.
Köszönjük szépen a megértését.
Reklamáció
Minimalizáljuk a reklamáció kockázatát azáltal, hogy kizárólag bevált és megbízható termékeket forgalmazunk. Mégis, időnként előfordul egy-egy reklamáció. Ha tehát olyan terméket kap, amely nem működik, vagy idővel olyan hibát fedez fel benne, amely nem a normál elhasználódásból adódik, mindenképpen értesítsen minket, és mi mindent megteszünk, hogy a reklamációt az Ön megelégedésére oldjuk meg.
Küldjön nekünk e-mailt, és megbeszéljük a következő lépéseket. A törvény szerint 30 napunk van arra, hogy lezárjuk a reklamációt, azonban mindig igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani a reklamációkat.
Mi soha nem burkolózunk hallgatásba, és szívesen megbeszéljük Önnel az egyes lépéseket.
A reklamáció kellemetlen az ügyfél számára. Mindent megteszünk, hogy gyorsan és az Ön számára a lehető legkényelmesebben intézzük el..
Adam
a SexyElephant.hu tulajdonosa