A cseh nyelvű Sladká hříčky erotikus játék akkor hasznos, ha kéznél van, ha szinte minden előjátékötletet kimerített.
A játékkártyákat nehézségi fok szerint négy színtípusba soroljuk. A rózsaszín kártyákat (16 db) a feladatok közös nevezője – édes test – köti össze. Feladatotok lesz, hogy képeket festsetek saját vagy partneretek testére, majd melyikőtök egyen.
A Narancssárga kártyák (16 db) édes mutatókra utalnak, ami után édes utazásra indulsz partnered testén keresztül.
A piros lapokon (16 db) már erotikus bilincs és szalag is szerepel a játékban. Az izgalmas légkör kezd keveredni a következő dolgok feszültségével.
Fekete kártyákkal (6 db) feldobja a felgyülemlett izgalmakat. A mellékelt eszközök és csokoládé segítségével egy édes utazásra indultok együtt, melynek egyetlen célja van - az orgazmus elérése.
Több kártya is lehetővé teszi a pontszerzést. Az a játékos, aki a játék során legalább 3 pontot szerez, választhat egy saját maga által kitalált jutalmat , vagy egy kockadobással határozhatja meg a játék jutalmai közül az egyiket. Összesen 1-6 pontot lehet szerezni.
Hat játékmóddal nem fog unatkozni ebben az erotikus játékban. Az alapvető játékmód az a lehetőség, ahol az "Édes trükkök" táblát használjuk, és minden kártyát megkeverünk, és színenként a tábla mellé rakunk. A figurákat az S négyzetre helyezzük, és dobunk egy kockát. Akinek nagyobb a szám, az indul. Kövesse a nyilakat az óramutató járásával megegyező irányban. A játék során a feladatok egy kártya kiválasztása után azonnal elkészülnek. A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékos eléri a célt.
A második játékmód a „Journey to Paradise” játéktervet és az összes kártyát használja, mint az első módban. A figurák ismét az S mezőre kerülnek, és a nagyobb számot dobó játékos kezd. Kövesd a nyilakat az óramutató járásával megegyező irányban, mindig annyi mezővel, amennyit a kocka dob. Ezúttal a kihúzott kártyák feladatokkal csak a játék vége után készülnek el. Akkor ér véget, amikor az egyik játékos eléri az utolsó mezőt, amely M betűvel van megjelölve.
A harmadik játékmód, az úgynevezett édes dobás abból áll, hogy a fekete kivételével az összes kártyából 6 lapból álló négyzetet készítünk. A játék kockadobással kezdődik, amikor a nagyobb számmal rendelkező játékos kezdi újra. Ezután egy fekete kártya kerül kiválasztásra, amelynek a négyzetek közötti elhelyezését két kockadobás (sor- és oszlopszám) dönti el. A játékosok felváltva lépnek előre minden kockadobás után. Mindenki kétszer dob, hogy sor- és oszlopszám szerint haladjon előre. Így eljut a kártyához az elvégzendő feladattal. A játék a fekete kártya felfordításával ér véget.
A negyedik módszer - mindent vagy semmit - 36 kártyát használ a játék során, amelyeket ugyanabba a 6 lapból álló négyzetbe tesznek, mint az előző játékmódszernél. Ezúttal azonban minden fekete kártya kimarad. A játék célja egy nyerővonal felépítése, amely legalább 3 azonos irányba fordított lapból áll. Ez mindig kockadobással történik, akárcsak a harmadik játékmódban. Az a játékos nyer, aki először létrehoz egy nyerő kártyasort. A játék befejezése után a nyerő sorban lévő kártyákból csak a feladatokat kell teljesíteni.
Az ötödik mód , a Sweet Lies Sweet Truth, az összes megkevert játékkártyát használja. A játékot az a játékos kezdi, aki a legtöbb kockával dobott. A kihúzott lapot képpel lefelé helyezzük, majd a játékosok 4 lapot osztanak ki egymásnak. A játékos felolvassa magának a feladatokat, de nem mutatja meg az ellenfélnek. Ezután a kártyákat felváltva a szöveggel lefelé helyezzük el. A kártya felhelyezése után a játékosnak le kell írnia, hogy mi van rajta. Az ellenfél ezután az „édes hazugság” vagy „édes igazság” szavakat használja annak kitalálására, hogy a kártyán szereplő szöveg igaz-e vagy sem. Ha az ellenfél úgy sejti, hogy hazudsz, akkor a kártyapakliból kell teljesítened a feladatot. Ellenkező esetben az ellenfélnek kell elvégeznie a feladatot az Ön javára.
A hatodik módszer - Random Sweets - három példát kínál a játékra. 1. példa – Megkevered az összes kártyát, majd felváltva veszel fel, és fokozatosan elvégzed a feladatokat. 2. példa – Feldobod az összes kártyát a levegőbe. 6 feladatot teljesítesz azokból a kártyákból, amelyek a szöveggel a tetején esnek. Mindenki 3 jegyet választ. 3. példa – Feldobod az összes kártyát a levegőbe. Azokból a kártyákból hajtod végre a feladatokat, amelyeket sikerül elkapnod.
A szórakoztató játék kialakításával bármikor elűzheti az unalmat , amikor csak szüksége van rá. Az érzékszervi segédeszközök bilincs és szalag formájában segítenek a feladatok elvégzésében, és izgalmas hangulatot teremtenek a játék során.
Ez a játék remek évfordulós vagy Valentin-napi ajándéknak bizonyult számunkra. Így egy párkapcsolatban minden kivételes esemény egy felejthetetlen estévé válhat kettesben.
A játék kis hátránya, hogy nem tartalmaz folyékony jeget , amire játék közben szükséged lesz. Ennek köszönhetően legalább lehetőséged van olyan édességet beiktatni a játékok közé, amit nagyon szeretsz. Ezért csak Önön múlik, hogy folyékony cukormázt, tejszínhabot vagy akár fagylaltot használ.